לא ניתן לקורונה

להרוס לנו את ליל הסדר!!!
טופס הזמנה מהיר

הנחיות לביצוע הזמנה:

שלב 1.
מלאו את כל הפרטים הנדרשים בטופס.
הפרטים המסומנים בכוכבית * הם חובה.
צרפו או תמונה או רשמו את שם המשפחה שברצונכם שיודפס על גבי המוצרים.
סמנו את אמצעי התשלום איתו אתם מעוניינים לשלם.
בסיום לחצו על "שלח/י"
אישור על קבלת ההזמנה יישלח אליכם לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם.

שלב 2.
לאחר קבלת ההזמנה במשרדנו תישלח אליכם  בקשת תשלום לנייד שרשמתם בטופס ההזמנה.
לאחר שתבצעו את התשלום ההזמנה תועבר לביצוע, אריזה ומשלוח מתואם אליכם עד הדלת תוך 2 ימי עסקים.

מהרו !!! המלאי מוגבל !!! הזמן קצר !!!

תודה שהזמנת אצלנו, חג שמח, אושר ובריאות לכל בני משפחתך
תנאים אחריות ושרות

1.1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא  - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

1.2. במקרה ונפלה טעות הקלדה בטופס ההזמנה, ו/או נשלחה ע"י המזמין תמונה באיכות ירודה, אין החברה אחראית לכך ואין הדבר יחייב את החברה ו/או את הנהלת האתר. 

1.3. תמונות המוצרים והדמיותיהם נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

1.4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר/השירות הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

1.5. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בפריטים הנמכרים באמצעות האתר.

1.6. הנהלת האתר איננה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
       במידה ולא תתאפשר אספקת ההזמנה תוך 2 ימי עסקים כמצויין, עקב הסיבות שצויינו לעיל, תעשה החברה כל מאמץ אפשרי על מנת לספק את ההזמנה לפני ליל הסדר.
1.7 ביטולים - לאחר קבלת ההזמנה וביצוע התשלום ע"י הלקוח לא ניתן יהיה לבטל הזמנה שכן המוצרים מיוצרים אישית עבור הלקוח בהתאם להזמנתו.

1.8. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בוואטצאפ 050-4437436, או בדואר אלקטרוני studio@popgan.co.il והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.