תנאים אחריות ושרות
1.1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
1.2. במקרה ונפלה טעות הקלדה בטופס ההזמנה, ו/או נשלחה ע"י המזמין תמונה באיכות ירודה, אין החברה אחראית לכך ואין הדבר יחייב את החברה ו/או את הנהלת האתר.
1.3. תמונות המוצרים והדמיותיהם נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
1.4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר/השירות הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
1.5. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בפריטים הנמכרים באמצעות האתר.
1.6. הנהלת האתר איננה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
במידה ולא תתאפשר אספקת ההזמנה תוך 2 ימי עסקים כמצויין, עקב הסיבות שצויינו לעיל, תעשה החברה כל מאמץ אפשרי על מנת לספק את ההזמנה לפני ליל הסדר.
1.7 ביטולים - לאחר קבלת ההזמנה וביצוע התשלום ע"י הלקוח לא ניתן יהיה לבטל הזמנה שכן המוצרים מיוצרים אישית עבור הלקוח בהתאם להזמנתו.
1.8. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בוואטצאפ 050-4437436, או בדואר אלקטרוני studio@popgan.co.il והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.