ימי הולדת  |  פסח  |  סוף שנה  |  חנוכה  |  יום המשפחה  |  
חיפוש מתנה באתר

מעקב משלוחים

(לחצו לכניסה)


התחברות לחברים

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


תאריך ושעה
 

דף הבית >> תקנון שימוש ורכש בפופגן
 
אנא קרא את התנאים המפורטים בתקנון בקפידה מאחר והקניה באמצעות האתר וכן הקניה באמצעות הטלפון כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה לקניה ו/או מסירת פרטי אשראי ו/או ביצוע תשלום באחת משיטות המכירה מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה. תנאים אלה מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

1. כללי:
1.1.כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה. ''פעולה באתר'': כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר באחת משיטות המכירה המפורטים בסעיפים 6 ו- 7 לעיל. ''מבצע פעולה באתר'': כל גולש אשר בצע פעולה להזמנת מוצר או להשתתפות במכירה .
1.2. רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי מבצעי הפעולות באתר.
1.3. בעל האתר הינו כוכבית דוידיאן.  (להלן: ''החברה'').
1.4. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על מוצרים ו/או שירותים שנרכשו לאחר השינוי.

2. מהו פופגן ומי עומד מאחוריו:
2.1.פופגן הנו אתר סחר אלקטרוני (להלן: ''האתר'') המופעל על ידי חברת שלי מתנות. 
האתר מציג ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים והמשווקים (להלן: ''המוכרים'') בשיטת המכירות הקבוצתיות, מכרזים, ''קנה עכשיו'' ומבצעים שונים (להלן: ''שיטות המכירה''), כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
2.2.למען הסר ספק, החברה אינה מוכרת ו/או מספקת את כל המוצרים המוצעים באתר למעט אלה אשר תוצג בהם החברה כיצרנית. המוצרים המוצעים למכירה בכל שיטות המכירה, מוצעים על ידי המוכרים השונים המופיעים בדפי המוצרים כיצרנים. החברה מעמידה לרשות המוכרים את האתר כבמה להצגת ומכירת מוצריהם בכל אחת משיטות המכירה. האחריות הבלעדית למכירת המוצרים, אספקתם גביית הכספים, מתן אחריות וכדומה, מוטלת על המוכרים באופן בלעדי. אין לראות בחברה כמי שמוכרת את המוצרים וכמי שחבה באחריות כלשהי בגין מכירתם.
2.3. החברה זכאית להעניק למוכרים שונים, על פי שיקול דעתה, שירותי גביה וסליקה, בין בעצמה ובין באמצעות צד שלישי, בכל הנוגע לגביית התשלום עבור מוצרים אשר נמכרו למבצעי פעולה באתר (להלן: ''שירותי סליקה''). במקרה של הענקת שירותי סליקה למוכרים שונים, תציין החברה באתר כי התשלומים המשולמים עבור רכישת המוצרים הרלוונטיים ישולמו ישירות לחברה, וזאת מבלי להטיל על החברה כל אחריות שהיא ו/או מבלי לגרוע מכל אחריות אחרת המוטלת על המוכרים על פי תקנון זה ו/או על פי כל דין בכל הנוגע למוצרים ו/או לאספקתם.

3. הזכות לרכוש ולהשתתף בשיטות המכירה באתר פופגן:
3.1. רשאי להשתתף בכל אחת משיטות המכירה באתר כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הישראליות.
3.2. השתתפות במכירות אסורה על עובדי החברה ועל עובדי ומנהלי המוכרים או מי מטעמם, ועל בעלי חנויות חשמל וסוחרים.
3.3. החברה רשאית למנוע ממך את ההשתתפות באיזה מהמכירות באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש.
3.4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהא החברה רשאית למנוע ממך להשתתף באיזה מהמכירות ולהגיש הצעות בכל אחד מהמקרים הבאים:
3.4.1. אם מסרת פרטים שגויים;
3.4.2. אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והמוכרים;
3.4.3. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

4. המוצרים המוצגים באתר:
4.1 .באתר מוצגים מגוון רחב של מוצרים ושירותים (להלן: ''המוצרים'') מאת מיטב היצרנים והמשווקים הן בשיטת המכרזים והן במכירות קבוצתיות כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
4.2. כאמור, החברה אינה מוכרת ו/או מספקת את המוצרים המוצעים באתר אלא אם צויין אחרת. החברה מעמידה לרשות המוכרים את האתר כבמה להצגת ומכירת מוצריהם בכל אחת משיטות המכירה. בדף המכירה של כל מוצר ומוצר מופיעים התנאים למכירת המוצר כפי שנמסרו על ידי המוכרים. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצר הנמכר. פרטי המפרט הטכני של המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים לרבות מחיר המחירון של המוצרים נמסרים על-ידי המוכרים ובאחריותם. החברה אינה מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, אפוא, כולה על המוכרים.
4.3. החברה אינה אחראית על תיאור המוצרים כפי שנמסרו על ידי המוכרים, וממליצה לבדוק את מחירי השוק של המוצרים בהם אתה מעוניין קודם להגשת הצעתך.
4.4. במידה וישנו קישור (''לינק'') באתר המפנה לאתרים אחרים, לא תישא החברה באחריות לתוכנם של אותם אתרים, למידע המתפרסם בהם או לכל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם או עלול היה להיגרם לך או לכל אחד אחר כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המופיע בשירותים שתגיע אליהם באמצעות הקישור באתר.
4.5. המוכרים המציעים את מוצריהם למכירה באתר עושים כל שביכולתם להבטיח כי המוצרים המוצגים יימצאו במלאי. במידה והמוצר יתברר כחסר במלאי, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, המוכרים שומרים לעצמם את הזכות לבטל את הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב. לחילופין, רשאים המוכרים להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את הצעתם, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, הזמנתך תבוטל והמוכר ימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. מימשה החברה את זכותה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפיה מכל מין וסוג, לרבות בגין זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אבדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו''ב.
4.6. כמות המוצרים המוצעת למכירה מכל מוצר הינה גמישה ונתונה לשינוי לפי שיקול דעתם של המוכרים בהתאם לביקוש או מכל סיבה שהיא. לפיכך, רשאי כל מוכר אך אינו חייב, להגדיל את הכמות המוצעת במהלך המכירה.

5. רישום באתר
5.1. בעת הרישום לאחת משיטות המכירה יהיה עליך להזין טופס רישום הכולל את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, בחירת סיסמא, טלפון, כתובת ת.ז. ופרטי כרטיס אשראי.
5.2. על מנת להשלים את תהליך הרישום באתר עליך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך. במידה והזמנה תבוצע ללא הפרטים המלאים של הקונה, המוכר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה.
5.3. על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא מסרת את כל הפרטים המבוקשים לא תוכל להשתתף במכירה והמוצר לא יסופק לך.
5.4. החברה מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתקנון זה.
5.5. לחברה ו/או למוכרים שמורה הזכות לבטל את השתתפותך/זכייתך/רכישתך במכירה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדוייקים.
הגשת פרטים כוזבים ביודעין הינה עבירה פלילית עפ''י חוק. החברה ו/או המוכרים יהיו רשאים לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים כולל תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו למוכרים ו/או לחברה ו/או מי מטעמם עקב שיבוש הליכי המכירה באתר.
5.6. כל הצעה/הזמנה שתיקלט במערכת תקבל מספר סידורי. במידה וההצעה/הזמנה לא התקבלה במחשבי החברה או התקבלה באופן משובש ושאינו מכיל את כל הפרטים הנדרשים, אין לראות בקבלת מספר סידורי זה קבלת ההצעה/הזמנה וזאת אף אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה.
5.7. מועד קבלת ההצעות כפי שנרשם במחשבי החברה הוא המועד הקובע לכל דבר ורישומו במחשבי החברה ישמש ראיה מכרעת בעניין זה.

6. מכירה קבוצתית או מכירת "עקיצה בסופ"ש":
6.1. הגדרה: במכירה הקבוצתית המוכרים מציגים מוצר/שרות למכירה מוגבלת במלאי ובזמן ובמחיר קבוע ואטרקטיבי במיוחד. מאחר ובמכירה זו כל הקודם זוכה, אנו מציעים למהר ולהצטרף למכירה. היות ובמכירה קבוצתית אין צורך בהגשת הצעה, הנך מצטרף ישירות לרשימת הקונים, וכל הקונים זוכים.
6.2. בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו כפי שנמסרו על ידי המוכר, מחיר אחיד של המוצר הנקבע על ידי המוכרים, כמות מוצעת למכירה והכמות שנותרה לפי נתוני המוכרים וזמן הסגירה של המכירה. בכל מקרה, המוכר שומר לעצמו את הזכות להקדים ו/או לדחות את מועד סגירת המכירה הקבוצתית ולהגדיל את הכמות המוצעת בהתאם לביקוש ושיקול דעתו. אין בהגדלת הכמות ו/או הקדמת/דחיית מועד סגירת המכירה כדי לגרוע מזכייתם של המציעים, אשר הצעותיהם נרשמו והתקבלו קודם לכן.
6.3. המחיר המוצג במכירה קבוצתית הנו אחיד ואינו משתנה מלקוח ללקוח.
6.4. כל עוד המכירה פתוחה יופיע ברשימת הזוכים ראשי התיבות של שמם הפרטי ושם משפחתם של הקונים. בביצוע ההזמנה הנך מביע את הסכמתך להציג את פרטים אלו למשתמשי האינטרנט.
6.5. תנאי מוקדם לתוקף הזמנתו של משתתף במכירה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
6.6. אין החברה או המוכרים נושאים באחריות לקבלת הודעת ההזמנה בכתובת הדואר האלקטרוני של הזוכה במידה וכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתתף בעת רישומו שגויה ו/או תא הדואר אינו מקבל הודעות מכל סיבה שהיא.
6.7. היה והשתתפותך במכירה קבוצתית אושרה, תישלח הודעה על הזכייה לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שמסר המשתתף בעת רישומו). הודעת הדואר האלקטרוני הנ''ל מהווה תנאי לזכייה במכירה. כמו – כן תופיע הודעת זכייה ב''הזמנות שלי''. כרטיס האשראי שלך יחויב על ידי המוכר בסכום המכירה הקבוצתית לרבות דמי המשלוח.
6.8 המחיר המוצע במכירה זו הוא לרכישה דרך האתר בלבד! הזמנה דרך נציג טלפוני כרוכה בדמי טיפול.

7. מכירה אישית :
7.1. הגדרה: במכירה אישית מוצעת למכירה כמות מוגבלת של יחידות ממוצר/שירות מסוים לזמן מוגבל.
המחיר שניתן להציע על המוצר/שירות הנו מחיר שגבוה ממחיר הפתיחה.
סכום הגשת ההצעה למכירה הנו אישי.
ההצעות שיזכו במכירה אישית הנם ההצעות הגבוהות ממחיר המינימום .
7.2. בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו כפי שנמסרו על ידי המוכר, מחיר הפתיחה של המכירה וזמן הסגירה של המכירה.
7.3. כל משתתף רשאי לעדכן את הצעתו ולהגיש מספר מוגבל של הצעות במכירה
לא ניתן לעדכן/לתת הצעות נמוכות ממחיר הפתיחה .
7.4. ההצעות תתעדכנה כל עוד המכירה פתוחה. ניתן לעדכן את סכום ההצעה על ידי מתן הצעות נוספות, כאמור עד חמש פעמים בלבד, ללא צורך ברישום מחדש.
7.5. ההחלטה לגבי הזוכים במכירה לאחר סגירתה תעשה על פי הרישום במחשבי החברה. רישומים אלה מהווים ראיה מכרעת לנכונותם.
7.6. בכל המכירות האישיות מונהג מחיר מינימום, שהוא המחיר בו המוכר המציע את המוצר מסכים לבצע את המכירה. על מנת לזכות במכירה האישית, על ההצעה הזוכה להיות גבוהה ממחיר המינימום.
אין לראות בסטאטוס הזמני במהלך המכירה האישית משום הודעת זכייה או אי זכייה - רשימת הזוכים הסופית תקבע אך ורק עם סיום המכירה האישית וחישוב כל התוצאות
למען הסר ספק, מחיר הפתיחה אינו מחיר המינימום.
מחיר המינימום ירשם בספריה של החברה ולא יפורסם באתר.
7.7. תוצאות המכירה המתפרסמות באתר עם סיום המכירה הנן זמניות ואינן סופיות והן כפופות לבדיקה ואישור.
7.8. יתכנו סטיות של פרקי זמן קצרים במועדי סיום המכירות והדבר לא יהווה עילה לכל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה או מוכר המוצר או מי מטעמם.
7.9. לאחר קביעת הזוכים, תישלח לזוכים הודעה על זכייתם לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שמסר המשתתף בעת רישומו) , כמו – כן לזוכה תופיע הודעת זכייה ב''הזמנות שלי'' של הלקוח. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכירה האישית הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
7.10. אין החברה או המוכרים נושאים באחריות לקבלת הודעת הזכייה בכתובת הדואר האלקטרוני של הזוכה במידה וכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתתף בעת רישומו שגויה ו/או תא הדואר אינו מקבל הודעות מכל סיבה שהיא.
7.11. היה והצעתך זכתה במכירה האישית , יחויב כרטיס האשראי שלך על ידי המוכר בסכום הצעתך לרבות דמי המשלוח.
7.12 המחיר המוצע במכירה זו הוא לרכישה דרך האתר בלבד! הזמנה דרך נציג טלפוני כרוכה בדמי טיפול.

8. ''שלם וקח'' – מכירה ישירה:
8.1. הגדרה: במכירה מסוג ''קנה עכשיו'', המוכרים מציגים מוצר/שרות למכירה במחיר קבוע ואטרקטיבי במיוחד ללא מגבלת זמן או כמות.
8.2. בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו כפי שנמסרו על ידי המוכר, בכל מקרה, המוכר שומר לעצמו את הזכות להוריד את המוצר מהאתר או לשנות את תנאי המכירה מעת לעת.
8.3. המחיר המוצג במכירת ''קנה עכשיו'' הנו אחיד ואינו משתנה מלקוח ללקוח.
8.4. תנאי מוקדם לתוקף ההזמנה במכירת ''קנה עכשיו'' הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
8.5. אין החברה או המוכרים נושאים באחריות לקבלת הודעת ההזמנה בכתובת הדואר האלקטרוני של הזוכה במידה וכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתתף בעת רישומו שגויה ו/או תא הדואר אינו מקבל הודעות מכל סיבה שהיא.
8.6. היה והזמנתך במכירת ''שלם וקח'' אושרה, תישלח הודעה על ביצוע ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שמסר המשתתף בעת רישומו). כמו – כן תופיע הודעה על ביצוע ההזמנה ב''הזמנות שלי''. כרטיס האשראי שלך יחויב על ידי המוכר או החברה בסכום המכירה לרבות דמי המשלוח.
8.7 המחיר המוצע במכירה זו הוא לרכישה דרך האתר בלבד! הזמנה דרך נציג טלפוני כרוכה בדמי טיפול.


9. אספקת המוצרים:
9.1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
9.2. זמן אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוין באתר לגבי כל מוצר ו/או שירות כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.
9.3. אספקת המוצרים תבוצע על ידי המוכרים ובאחריותם הבלעדית בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
9.4. משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעתו של המוכר המציע.
9.5. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי המוכרים ועל פי שיקול דעתם. למוכרים שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותם להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא תחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר לידיך במקום ניהול עסקיו של המוכר.
9.6. המוכרים ו/או מי מטעמם לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו''ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי המוכר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
9.7. דמי המשלוח המפורטים בהצעה הינם סופיים אלא אם צוין אחרת על ידי המוכר (כגון חיוב בגין הובלה חריגה, הובלה לקומות גבוהות שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים)
9.8. דמי המשלוח בהם מחויב הרוכש, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, אלא אם צוין אחרת על ידי המוכר.
9.9. בעת תיאום האספקה, רשאי המוכר לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה. החברה (או מי מטעמה) רשאים לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה העסקה שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה.
9.9. דמי הטיפול והמשלוח יהיו נקובים במפרט המוצר.
9.10 במכירות בהן המחיר סופי וקבוע מראש, הרוכש יהיה רשאי לבחור באיסוף עצמי ממחסני המוכר ולקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי. במקרה כזה, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח.

10. תשלום
10.1. המחירים המוצגים בכל שיטות המכירה כוללים מע''מ על-פי הדין אלא אם צוין אחרת במפורש.
10.2. הגשת הצעה וזכייה ב ''מכרז'' ו/או הגשת הצעה ל''מכירת קבוצתית'' ו/או ''שלם וקח'' שאושרה מהווה קניה של המוצר, המחייבת בתשלום מלוא הסכום שהוצע על ידי המציע עבור המוצר, בתוספת כל תשלום נוסף לרבות דמי משלוח או דמי טיפול כמפורט בפרטי המכירה.
10.3 לא ניתן לבטל הצעות במכירות מכרזים במהלך המכירה. במידה והצעתך תהיה הזוכה בתום המכירה ותהיה מעוניין לבטל את זכייתך, תוכל לעשות זאת ותחויב בדמי ביטול סך 5% מעלות ההצעה/רכישה בפועל או 100 ש''ח - הנמוך מביניהם.
10.4. חיוב הלקוח יתבצע על ידי המוכר וזאת באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר.
10.5. במקרה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את כל התחייבויותיך, תבוטל זכייתך, המוצר לא יסופק לך ותחויב בדמי ביטול כפי שמפורט בסעיף 11 להלן.
10.6. אם הוזמן מוצר ו/או שירות הנקובים במטבע חוץ, יחושב שער הדולר על פי שער המכירה האחרון ביום העסקים שקדם למועד התשלום, כפי שפורסם בעיתן יומי בישראל.
10.7. במידה ובוצעה עסקה על בסיס "כרטיס אשראי לבטחון ותשלום במזומן בלבד (לא צק) באיסוף/מסירת המוצרים", היה והלקוח לא עמד בהתחייבותו לתשלום במזומן בלבד, יחוייב הלקוח על פי מחיר המחירון של המוצר אותו הזמין כפי שמופיע באתר וזאת באמצעות כרטיס האשראי אשר את פרטיו מסר הלקוח כביטחון לביצוע ההזמנה.

11. ביטול הצעה/עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוח
11.1. ביטול הזמנה במכירה כלשהי יעשה באופן הבא בלבד-בהודעה בכתב לפקסימיליה מס' 08-9475953, או באמצעות הדואר ויכלול את פרטי המציע כולל ת.ז. ואת פרטי ההזמנה.
11.2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ''א-1981 (''חוק הגנת הצרכן'') רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב עד שבועיים ממועד קבלת המוצר בפועל או מקבלת מסמך הגילוי ( המאוחר מביניהם).
11.3. זכות הביטול אינה עומדת במקרים הבאים:
11.3.1. לגבי ''טובין פסידים'' כמשמעם בחוק הגנת הצרכן.
11.3.2. לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ''ה-1995.
11.3.3. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
11.3.4. טובין הניתנים להעתקה שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
11.4. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע - תתבקש להחזיר את הנכס למוכר במקום שבו הוא מנהל את עסקיו.
ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב למוכר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
11.5. דמי ביטול - לאחר קבלת הודעת הביטול יושב לך הסכום ששולם על ידך בגין הנכס או השירות בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש''ח, לפי הנמוך, חשוב לציין, כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשלח מהחנות לחברת השילוח. דמי הביטול יגבו גם אם לא בוצע חיוב.
במידה ובוצעה עבודת גרפיקה/עיצוב עבור הלקוח יחוייב הלקוח בסכום של 100 ש"ח עבור העיצוב גם אם לא בוצעה הדפסה של המוצר.
דמי הביטול עשויים להיגבות על ידי המוכר או על ידי החברה . בכל מקרה של ויתור על גביית דמי הביטול על ידי אחד מאלה, יהא השני זכאי לגבותם, ואין בויתור על גביית דמי הביטול מצד אחד מהם כדי לפגוע בזכות השני לגבותם, בכפוף לכך שלא ייווצר כפל חיוב. רק במקרה בו הן המוכר והן החברה יוותרו על גביית דמי הביטול, לא יחויב הצרכן בדמי ביטול.
11.6. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר - תזוכה על מחיר המוצר לאחר החזרתו למוכר ותחויב/לא תזוכה עבור המשלוח.
11.7. החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח מול המוכרים למצוא פתרון הולם במידה והלקוח יהיה מעוניין בהחזרת המוצר.
11.8. במקרה של ביטול הזמנת חבילת מוצרים לאחר שסופק ללקוח חלק כלשהו מההזמנה, יזוכה הלקוח בקיזוז המוצרים שסופקו כאשר חישוב המחיר עבור המוצרים שסופקו יהיה לפי מחיר המחירון באתר ולא על פי המחיר שקיבל הלקוח עבור כל מוצר במסגרת החבילה שהזמין.

12. ביטול מכירות מצד החברה ו/או המוכר
12.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה), לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
12.1.1. אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.
12.1.2. אם אירעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע הגשת הצעות למכירה מסוימת או לקבוצת מכירות.
12.1.3. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה ביצועה או השתתפות מספקת בה.
12.1.4. במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאים המוכר/החברה לבטל את הרכישה הספציפית.
12.1.5. בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.
12.1.2. החברה ו/או המוכר רשאים לבטל את הזמנת מבצע הפעולה, אם ההזמנה בוצעה ללא פרטיו המלאים/המדויקים של מבצע ההזמנה.

13. סודיות ופרטיות
13.1. החברה מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לרשותה לשמור על סודיות פרטי הלקוחות שנמסרו בעת ההשתתפות בשיטות המכירה. פרטים אלו יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר אחר זולת למוכרים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שהתבצעו באתר. על אף שעל פי חוק אין חובה למסור לחברה את הפרטים האישיים, לא תוכל החברה לטפל בהזמנות ללא פרטים אלו.
13.2. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/ או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
13.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה תהיה רשאית למסור נתונים סטטיסטיים ואחרים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים ללקוחות אישית או מזהים אותם באופן אישי.
13.4. החברה שומרת לעצמה הזכות לפנות אליך בדואר אלקטרוני, בכתב או בע''פ בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים במכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו''ב אלא אם ציינת בפני החברה כי אינו מעוניין בכך.
13.5. החברה לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:
13.5.1. אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והמוכרים.
13.5.2. אם הלקוח עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
13.5.3. אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה;
13.5.4. אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי;
13.5.5. בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה.

14. אחריות
14.1. החברה אינה מייבאת, מייצרת, משווקת, מוכרת או מספקת את המוצר ו/או השירות שיש בדעתך לרכוש באתר אלא אם צויין אחרת ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני.
14.2. המוצרים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות המוכרים, ואין בהצגתם משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד החברה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו''ב.
14.3. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
14.4. החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.
14.5. החברה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך או לעדכן אותה.
14.6. החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתתפי המכירה או כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.

15. אחריות החברה במקרה של אי אספקת מוצר
15.1. מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה, במקרה בו יבטל לקוח עסקה מסיבה שהמוצר שנרכש באותה עסקה לא סופק לו (ובמקרה זה בלבד), מתחייבת החברה לספק ללקוח מוצר חלופי שווה ערך לזה שנרכש באותה עסקה, או להשיב ללקוח את הכספים ששולמו על ידו בפועל במסגרת העסקה האמורה, לפי בחירת החברה.
15.2. החברה תספק את המוצר החלופי או תשיב כספים ללקוח כאמור, בתנאי שהלקוח ביטל את העסקה מול חברת האשראי, המציא לחברה אישור מחברת האשראי (או דף חיוב חשבון) המעיד על ביטול העסקה וכן המציא לחברה הצהרה חתומה על ידו כי ביטל את העסקה מכיוון שהמוצר לא סופק לו.
15.3. היה ויתברר כי הלקוח לא ביטל את העסקה ו/או המוצר סופק ללקוח, הלקוח יהיה חייב להשיב לחברה את המוצר החלופי שקיבל או את הכספים ששולמו לו על ידי החברה (לפי העניין).
15.4. מובהר כי אספקת המוצר החלופי או השבת הכספים בהתאם לאמור לעיל, תיעשה בהתאם לפרטי העסקה כפי שבוצעו באתר.


16. דין ושיפוט
16.1. הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת - תהיה לבתי המשפט של מחוז תל אביב-יפו הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.


התקנון עודכן בתאריך: 01.01.2016
 
פופגן מתנות | מתנות לגני ילדים ולבתי ספר | מתנות לאוהבים | מתנות לחגים | מתנות לאורחים באירועים | מתנות לאורחים בחתונות | מתנות לאורחים בבר מצווה
מתנות לאורחים בבת מצווה | מתנות לאורחים במסיבת ברית או בריתה | מתנות אישיות עם הדפסה

מתנות לגני ילדים, בתי ספר, עסקים ופרטיים
מתנות | מתנות לגני ילדים | מתנה אישית | מתנה עם תמונה | מתנה עם שם | מתנה עם הקדשה | מתנות לילדים | מתנה לחג | מתנה לארוע |

מתנה לסוף שנה | מתנה לראש השנה | מתנה לחנוכה | מתנה ליום המשפחה | מתנה לפורים | מתנה לפסח | מתנה לעצמאות | מתנה ליום הולדת
טלפון: 08-9475951     נייד / וואטצאפ: 050-4437436   * פקס. 08-9475953 * מייל: studio@popgan.co.il 



לייבסיטי - בניית אתרים